19 Şubat 2017 Pazar

Bursa'daki Suriye Çarşamba - Bursayı Suriyeliler Bastı




Bizim esnaf çeşit çeşit vergisini ödemeye çalışırken

suriyeliler 2 günde zengin olsunlar,

Ne vergi nede denetleme olmasın

Birde dolapların altlarına kaçak sigara saklasınlar, uyuşturucu satsınlar



ilk başlarda geri döneceklerini söylemişlerdi, şuan öyle bir niyetleri yok, Hem geri dönmek isteyen niye Vatandaşlık alsın ?


Çook saygısız ve argo insanlar. Metroda her yerde bağıra bağıra konuşmaktalar, insanın gözünün içine içine bakmaktalar, sanki düşmanıymış gibi insanlarımızı rahatsız etmekteler, girdikleri her yer çöplük oldu..

suriyelilere tüm sağlık imkanları ücretsiz,

Biz bu Vatanın sahiplerine fahiş fiyat, hastaneye borcun varsa bakmıyorlar bile..


Bursa'dan suriye ye 2016 yılında 580 tır yardım gönderildi. 2017 de ise her hafta 3 tır yardım gitmekte, Ve bu yardımların kime gittiği belli değil. (Bu yardımlar fazlasıyla kuşku uyandırmaya başladığı için sınır illere yardım adı altında gönderilenler de var)

Suriyeliler sınırsız imkan ama bizim vatandaşımızla ilgilenen yok, çocuklarına bakamadığı için kaç tane anne intihar etti, sokaklarda yaşayan, ameliyat olamayan kaç tane vatandaşımız var belli değil...
--------

O KADAR RAHATLAR Kİ !

...90 lı yıllarda çocukluğumuzun geçtiği çocukça gülüp oynadığımız yerdi çarşamba semti ve oynarken emniyette olduğumuzu hissederdik esnaf abilerimiz vardı çünkü.


Şimdi aynı dönemin evli olan arkadaşlarımızın çocukları bu alanlarda kapıdan dışarı çıkamaz olmuşlar neden çünkü buralar artık güvensiz !! olmuş arap diyarı her yerde arapça yazılar esnaflar desen Bursalı yerli değil sonradan eklentiler hastalıklı virüslü kim olduğu belli olmayan nursuz TERÖRİST KILIKLI tipler halohalo gak guk deyip dolanıyorlar ,oradaki elbiseleriyle şimdilerde bizimkilerin modası bu zaten,,kim ne düşünürse düşünsün beni ilgilendirmiyor kardeşim, ben bu konuda rahatsızım pek çok hemşerim gibi ,bunlara bu imkanları tanıyanların daa,yerleştirenlerin dee,dükkanlarına o dilde yazı yazanlarındaaa hepsini ...

-------

Yorumlar.

Y. : Çarşambada doğdum ve çarsambada yaşıyorum doğup büyüdüğüm semtte turist gibiyim türkçe konuşan insan bulmak çok zor her köşe başında bir suriyeli ayrıca özellikle pazar günleri kuyumcunun önünde metrelerce kuyruk oluşuyor

--

R: Yokya bizim esnaflar ne yapacak vergi yuku altında bunlaravergi indirimi ve çeşitli kolaylık var defolup gitsinler ulkemden gelecek yıllardaki halimizi düşünun birde kalacaklarmis bunlar hain yavşak insanlar birda para kazanacaklarına suriyede toprakları için savassinlar

--------

Ö: bende vergi vermeden dükkan açarım. hiç bir denetlemeye ve vergiye tabi değiller. kendi ülkemde göt kadar ev sahibi bile olamazken adamlar savaştan gelip benim ülkemde dükkan açıo. Welcome to New Turkey.

----

N: Sevgili "Büyükler" den bizi kamplara göndermelerini bekliyorum ben artık. Çok rahatsız edici boyutlara ulaştı içinde yaşamayan ahkâm kesmesin lütfen tavırları o denli rahatsız edici gevşeklik te ki, tedirgin oluyorum artık aralarında tek kalıyorsunuz çünkü inş.iş işten geçtikten sonra eyvaah denmez

----

M: Bursalıyım babadan dedeye büyük dedelerıme kdr ama bi turlu zengın olamadık doğudan geliyo çocuklarının altına kdr son model araba bu surıyelılerde 2 yıla kalmaz hepimizden zengın olurlarsa hiç şaşırmayın


---

C: .Asalak oldular başımıza.....Vergilerimizle beslenmeye hiç hakları yok !!


-----

MÖ: Yemin ediyorum bıktım amk evimin altında donercilik yapıyorlar carsamba da bin kez belediyeye dilekce verildi kokudan vs vs ama belediye gelip bakmıyor bile iki yıldır ruhsatsız calistiriyolar lanet olsun bole ise benim devletim ben acsam bir dukkan bir ay tutmaz mühürler bunların götünü pohpoluyor

---
G: Merak etmeyin bi süre sonra işleri çok düzgün olur parayı çuvalla kazanmaya başlarlar sonra da bizlerin patronları olurlar. Suriyelilerden iş isteyecek durumlara geliriz yakında onlar patron olur ülkenizde keyif sürerler bizler yine işçi kalır it gibi çalışırız. Bize dükkan açmaya kalkınca bi sürü engel çıkartırlar ama Suriyeliye belediye bizzat adam görevlendirir kendi elleriyle açarlar bide üstüne vergide almazlar nasılsa biz fazlasıyla ödüyoruz ya sıkıntı yok


--

E: Zabıta ve belediye nin ilgili birimlerine şikayet edelim düzeltme olmaz ise yıkalım ben operasyona hazırım

-------------------------------

Kendinize görev bilin ve sıcak bir günde (sıcakta hepsi dışarı çıkar) Çarşambayı gidip gezin, inceleyin, dükkanlara bakın.. Bursayı ve Türkiyeyi bekleyen iç savaşı hissedeceksiniz...













 Bursa'da son günlerde yeni bir dolandırıcılık yöntemi baş gösterdi.
Bazı vatandaşlar tanımadıkları numaralardan çağrı almaya başladılar. Bu çağrılara daha sonra dönüş yapanlar, telefonda; bozuk bir şive ile Türkçe konuşan ve Suriyeli olduğunu belirten kadınlarla karşılaşıyorlar. 
Yardım istediklerini söyleyen Suriyeliler aradıkları numaradaki kişiden para talebinde bulunuyor. 


Bursa'da 4 kişiyi bıçaklayan Suriyeli yakalandı

Bursa'da 4 kişiyi bıçaklayan Suriyeli yakalandı






Suriyeliler Mudanya sahillerini işgal etti




Suriyeliler para kuyruğunda Bursa yaklaşık 152 bin Suriyeli'ye kışa hazırlık parası dağıtıldı.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder